Хроніки компанії Dr.Oetker

Крутіть колесо часу назад і відкривайте для себе захоплюючу історію компанії!

Від 2010
Компанія росте!

Ріхард Оеткер (Richard Oetker) на початку 2010 року переймає управління компанією. Компанія зростає і постійно розширюється, наприклад, з введенням нового асортименту продукції декор, вона відкриває нові напрямки діяльності.

Dr. Oetker, сімейна компанія з регіональним корінням та міжнародними цілями, з оптимізмом йде в майбутнє, завжди слідуючи девізу: "Якість - кращий рецепт".

Глобалізація

В Німеччині Dr. Oetker є лідером майже у всіх асортиментних напрямках продукції. В даний час компанія активно росте і все більше орієнтується на глобальний ринок. На сьогодні вже відкрито близько 40 дочірніх підприємств по всьому світу.

2010-bild-03
2000-2009
Класні плями змінюють світ

Виходячи з ідеї натурального молочного пудингу з’явився на світ десерт Dr. Oetker Паула (Paula) – єдиний пудинг для молодих і старих, який має «коров’ячі» плями. Складники різного кольору наповнюються спеціально запатентованим для Dr. Oetker способом в стаканчики і гарантовано не змішуються між собою. Для цього були спроектовані та побудовані спеціальні виробничі потужності.

2000-2009-bild-01
Світ Dr. Oetker

В місті Білефельд (Bielefeld) був відкритий Світ Dr. Oetker. Виставка марки Dr. Oetker презентує історію розвитку сімейного бізнесу і його продукції у вражаюче перебудованому приміщенні, де колись вироблявся пудинг Dr. Oetker.

2000-2009-bild-03
1990-1999
Час снідати

Зростання підприємства забезпечується за рахунок концентрації на основному асортименті: засоби для випічки, десерти та піца Dr. Oetker. Також проходить пошук нових напрямків діяльності, такі як, наприклад, Мюслі, які були для марки Dr. Oetker успішними.

Стратегія орієнтована на завоювання ринків у країнах Східної Європи, також була успішною.

1990-2000-bild-01
1980-1989
Доктор Аугуст Оеткер молодший (Dr. h. c. August Oetker)

З 1981 року підприємство переходить під управління Доктора Аугуста Оеткер молодшого, правнука засновника компанії. Під його управлінням відбувається диверсифікація та розширення підприємства, посилюється його інтернаціональний вплив. Підприємницька активність розширяється в напрямках: продукти харчування, пиво та безалкогольні напої, шампанське, вино і спиртні напої, морські вантажоперевезення, банківська і страхова діяльність, готелі.

Інтернаціоналізація

Інтернаціоналізація компанії проходила однаково в рамках концерну Dr. Oetker, продукти набували подібної форми та зовнішнього вигляду.

1970-1979-bild-01
1970-1979
Заморожена піца

Оскільки все більше і більше морозильних камер було в домашньому побуті, в 1970 році Dr. Oetker першим виводить на ринок глибоко заморожену піцу. Навіть з цією інновацією, компанія відповідає мінливим вимогам споживачів.

1970-1979-bild-01
1960-1969
1960-1969

Експериментальна кухня Dr. Oetker, де тестуються нові продукти і рецепти, стає популярною завдяки телевізійній рекламі.

1960-1969-bild-01
1950-1959
Dr. Oetker та телебачення

Компанія виходить на нові ринки і розширює асортимент. Активно підтримує свої продукти за допомогою телевізійної реклами.

1950-1959-bild-01
1940-1949
Рудольф Аугуст Оеткер (Rudolf-August Oetker)

Рудольф Аугуст Оеткер, онук засновника компанії, в 1944 році бере на себе управління компанією і, незадовго після війни, починає реконструкцію підприємства.

Сучасні рецепти

Також і в скрутні часи Dr. Oetker є постачальником ідей у випічці та приготуванні їжі. З "сучасними" рецептами господині отримували поради про те, як вони можуть обмежені та прості інгредієнти перетворити в смачну випічку.

1920-1929-bild-02
1930-1939
Інтенсивна реклама

Інтенсивна реклама, в тому числі інформаційні автомобілі, кінопокази, лекції та презентації, роблять продукти компанії Dr. Oetker ближчими до споживачів.

1930-1939-bild-01
1920-1929
Доктор Ріхард Казеловські (Dr. Richard Kaselowsky)

У 1920 р на чолі підприємства встав Ріхард Казеловскі. До цього часу в компанії вже працювало 600 чоловік.

1920-1929-bild-01
Нова філія компанії за кордоном

Доктор Казеловськи (Kaselowsky) продовжує успіх засновника компанії і розширює виробництво та продаж за кордоном: у Франції, Польщі, Бельгії, Данії та Італії відкриті дочірні компанії.

 

 

1910-1919
Перший розділ історії компанії

З настанням першої світової війни, перша частина історії компанії закінчується. В 1916 році гине син засновника компанії, а в 1918 році вмирає Dr. August Oetker і залишає за собою компанію, яка, незважаючи на наслідки війни, відносилась до найбільш важливих компаній у Європі.

1910-1919-bild-01
Перші фірмові товари

Серед досягнень засновника компанії є те, що він один з перших запропонував на ринку фірмові (брендові) продукти.

1900-1909-bild-02
1900-1909
Підприємницька далекоглядність

На переході століть, далекоглядність Dr. Oetker, спонукає зареєструвати торговельну марку для своєї продукції. Червоно - білий торговий знак "світла голова" красується на всіх виробах компанії Dr. Oetker і сигналізує споживачам, що в цих пакетиках продукти високої якості.

1900-1909-bild-01
Перше іноземне виробництво

Зростаючий попит призводить до розширення промислового виробництва та появи нових продуктів в асортименті компанії. З аптеки виросла компанія, яка досить рано робить перші кроки на зарубіжні ринки.
Вже в 1908 році компанія відкрила перше іноземне виробництво у Відні.

1900-1909-bild-02
Більш широке використання для більших продажів

Переїзд з аптеки 15 травня 1900 був цілою віхою в історії компанії.

Хто знав, що вже за рік, два потому, виробництво компанії зробить такий неймовірний стрибок, що потребує додаткового розширення виробництва.

Однак, одна з перешкод, ще не була подолана: до 1906 року, наповнення розпушувача тіста в пакетики, через необхідну точність у вимірах, було ручною працею.

1890-1899
Як все почалося!

Все починається у приміщенні аптеки в німецькому місті Білефельді (Bielefeld) в 1891 році: молодий фармацевт Доктор Аугуст Оеткер (Dr. August Oetker) допізна зайнятий з аптечними вагами, ступами та різними порошками. Те, що він розробив у впертій дослідницькій роботі, стало революцією у випічці: розпушувач тіста «Бакін» (Backin)! Точно відміряв та упакував розпушувач тіста у невеликих пакетиках, розрахований, на той час, рівно на один фунт борошна. Таке фасування гарантувало господиням, що будь-який пиріг, приготовлений з розпушувачем тіста Dr. Oetker буде вдалим: тісто набуде об'єму та матиме рівномірну пористу структуру.

Dr. August Oetker

За рахунок точного змішування інгредієнтів та якості сировини Dr. Oetker міг гарантувати вдале приготування кожного торту. На відміну від цього, винайдений Юстусом Лібіх розпушувач тіста не зберігався та мав певний присмак. Розпушувач тіста (Backin) від Dr. Oetker був сенсаційним нововведенням, яке швидко набрало популярності на домашніх кухнях.

 

1890-1899-bild-02
Доктор Аугуст Оеткер

Аугуст Оеткер (August Oetker) народився 6 січня 1862 у сім’ї Аугуста Адольфа Оеткера (August Adolph Oetker) та Берти Оеткер (Bertha Oetker). Після закінчення державної школи він пішов до гімназії (Adolfinum Gymnasium) в Бюкебург (Bückeburg), де він закінчив середню школу в 1878 році. Імовірно у 1884 р він переїхав до Ханау (Hanau) та влаштувався на роботу в компанію, яка займалась в основному виробництвом обладнання для аптек. Доктор Аугуст Оеткер почав свою кар'єру з декількох перших невдалих підприємницьких експериментів в Берліні.

1890-1899-bild-03